Продавець #One. Аксесуари до смартфонів розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
29433 відгуків
+380 (95) 322-04-06
+380 (73) 322-04-06
+380 (98) 323-04-06
#One. Аксесуари до смартфонів

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умови
    Безкоштовно при вартості замовлення від 400 ₴.
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умови
    Безкоштовно при вартості замовлення від 700 ₴.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокУ призначення платежу ОБОВ'ЯЗКОВО вкажіть номер замовлення.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Передоплата за реквізитами ФОП
  • Післяплата "УкрПошта"

Варіанти доставки замовлення

Доставка замовлень по Україні здійснюється:

Безкоштовно при оформленні замовлення

на суму від 700 грн*

Безкоштовно при оформленні замовлення

на суму від 400 грн*

 

Оформлене замовлення відправляємо в день його підтвердження за умови, що підтвердження було до 16:00 - Новою поштою, і на наступний день - Укрпоштою (крім, неділі - вихідний день на Укрпошті).

 

Як відстежити моє замовлення?

Найбільш точна інформація щодо відстеження замовлень знаходиться на офіційному сайті логістичної компанії, а саме на сайті Нової пошти та Укрпошти

У разі неотримання замовлення протягом 7-ми днів після його доставки на відділення Нової пошти, товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.

У разі неотримання замовлення протягом 14-ти днів після його доставки на відділення Укрпошти, товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.

 

Вартість доставки

Вартість доставки по місту та по Україні розраховується відповідно до тарифів, які визначаються компанією перевізником. 

Вартість доставки Новою поштою. Посилки до 2 кг в межах міста 50 грн, в межах України 70 грн. Детальніше про ціни для базових тарифів за посиланням.

Вартість доставки Укрпошта.

Тариф «Стандарт» вартість доставки посилки до 1 кг в межах однієї області 35 грн, в межах України 42 грн.

Тариф «Експрес» вартість доставки посилки до 1 кг в межах однієї області 40 грн, в межах України 50 грн.

Детальніше про ціни для базових тарифів Укрпошти Стандарт, Експрес.

Також третя сторона, якою вважаються всі, крім продавця та покупця, можуть проводити акції, пов'язані з кінцевою вартістю доставки. Точніше ознайомитись з умовами акцій на даний момент можете на офіційних сайтах Prom.ua, Нова пошта, Укрпошта.

 *Розраховується кінцева вартість замовлення з урахуванням знижок та акцій.

Умови оплати та доставки товарів в інтернет-магазині #One

Для зручності клієнтів ми приймаємо замовлення в режимі онлайн цілодобово та без вихідних. Обробляємо замовлення у робочий час кожного дня з 10:00 до 18:00 (у неділю до 17:00). Замовлення, що надходять у неробочий час, обробляються в найближчий робочий день. Підтвердження та уточнення інформації щодо замовлення проводиться менеджером інтернет-магазину за телефоном, вказаним у замовленні або у коментарі до замовлення. Після узгодження всіх деталей, замовлення буде оперативно підготовлено та доставлено замовникові. 

 

Підтвердженим вважається замовлення, якщо воно:

1. Підтверджене менеджером у належному порядку до 16:00 поточного дня. 

2. Формою підтвердження замовлення є телефонний дзвінок.

Виключення:

  1.  Замовлення може бути підтверджено письмово, якщо людина фізично не має змоги говорити (має обмежені можливості, пов'язані зі слухом та мовою)
  2. Оплачені замовлення з коментарем клієнта, який можна розцінювати як "Не телефонувати". Наприклад: "Не телефонуйте для підтвердження, в замовленні все правильно, дякую."
  3. Відповідний коментар до замовлення, якщо замовником є військовослужбовець, котрий знаходиться на території, де нестабільний зв'язок і можливості розмовляти немає. В такому випадку замовлення можна підтвердити у форматі переписки.
  4. Оплачені замовлення можна підтвердити у форматі переписки через месенджери або у чаті покупця.

Дзвінок потрібен  хоча б для того, щоб впевнитись, що клієнт вказав правильно свій номер телефону. 

3. Менеджер має бути впевненим, що клієнт вказав правильно (окрім номера телефону):

  • модель пристрою (за потреби, менеджер може попросити скріншот з налаштування пристрою, або фото коробки, щоб полегшити клієнту вибір і унеможливити помилку в моделі пристрою, щоб при отриманні все підійшло на 100%);
  • правильні дані для доставки. 

4. Також менеджер перевіряє, чи досягла людина віку, з якого може укладати цивільно-правові угоди. Уточнює, чи задовольняють клієнта характеристики товару, озвучує вартість доставки та інших послуг логістичної компанії, а також приблизні терміни доставки. 

5. У разі, якщо спосіб оплати вибрано "передоплату", то належним способом підтвердження вважається підтвердження замовлення менеджером і отримана оплата за замовлення до 16:00 поточного дня. 

 

 Способи оплати замовлення в інтернет-магазині

  • Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard – LiqPay
  • Передоплата за реквізитами ФОП
  •  Оплата при отриманні "Нова Пошта"
  • Оплата при отриманні "УкрПошта"

Як правильно здійснити оплату за реквізитами, дивіться детальну інструкцію у нашій статті.

Оплата при отриманні передбачає собою накладний платіж, який здійснюється на поштовому відділенні. Зверніть увагу, комісія за накладений платіж сплачується клієнтом. Комісія на Новій пошті складає 20 грн + 2% від оціночної вартості замовлення. На Укрпошті – 10 грн + 2% від оціночної вартості замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner