Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 400 ₴.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 700 ₴.
Способи оплати
- У призначення платежу ОБОВ'ЯЗКОВО вкажіть номер замовлення.
Варіанти доставки замовлення
Доставка замовлень по Україні здійснюється:
Безкоштовно при оформленні замовлення на суму від 700 грн* |
|
Безкоштовно при оформленні замовлення на суму від 400 грн* |
Оформлене замовлення відправляємо в день його підтвердження за умови, що підтвердження було до 16:00 - Новою поштою, і на наступний день - Укрпоштою (крім, неділі - вихідний день на Укрпошті).
Як відстежити моє замовлення?
Найбільш точна інформація щодо відстеження замовлень знаходиться на офіційному сайті логістичної компанії, а саме на сайті Нової пошти та Укрпошти.
У разі неотримання замовлення протягом 7-ми днів після його доставки на відділення Нової пошти, товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.
У разі неотримання замовлення протягом 14-ти днів після його доставки на відділення Укрпошти, товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.
Вартість доставки
Вартість доставки по місту та по Україні розраховується відповідно до тарифів, які визначаються компанією перевізником.
Вартість доставки Новою поштою. Посилки до 2 кг в межах міста 50 грн, в межах України 70 грн. Детальніше про ціни для базових тарифів за посиланням.
Вартість доставки Укрпошта.
Тариф «Стандарт» вартість доставки посилки до 1 кг в межах однієї області 35 грн, в межах України 42 грн.
Тариф «Експрес» вартість доставки посилки до 1 кг в межах однієї області 40 грн, в межах України 50 грн.
Детальніше про ціни для базових тарифів Укрпошти Стандарт, Експрес.
Також третя сторона, якою вважаються всі, крім продавця та покупця, можуть проводити акції, пов'язані з кінцевою вартістю доставки. Точніше ознайомитись з умовами акцій на даний момент можете на офіційних сайтах Prom.ua, Нова пошта, Укрпошта.
*Розраховується кінцева вартість замовлення з урахуванням знижок та акцій.
Умови оплати та доставки товарів в інтернет-магазині #One
Для зручності клієнтів ми приймаємо замовлення в режимі онлайн цілодобово та без вихідних. Обробляємо замовлення у робочий час кожного дня з 09:00 до 18:00 (у неділю до 17:00). Замовлення, що надходять у неробочий час, обробляються в найближчий робочий день. Підтвердження та уточнення інформації щодо замовлення проводиться менеджером інтернет-магазину за телефоном, вказаним у замовленні або у коментарі до замовлення. Після узгодження всіх деталей, замовлення буде оперативно підготовлено та доставлено замовникові.
Підтвердженим вважається замовлення, якщо воно:
1. Підтверджене менеджером у належному порядку до 16:00 поточного дня.
2. Формою підтвердження замовлення є телефонний дзвінок.
Виключення:
- Замовлення може бути підтверджено письмово, якщо людина фізично не має змоги говорити (має обмежені можливості, пов'язані зі слухом та мовою)
- Оплачені замовлення з коментарем клієнта, який можна розцінювати як "Не телефонувати". Наприклад: "Не телефонуйте для підтвердження, в замовленні все правильно, дякую."
- Відповідний коментар до замовлення, якщо замовником є військовослужбовець, котрий знаходиться на території, де нестабільний зв'язок і можливості розмовляти немає. В такому випадку замовлення можна підтвердити у форматі переписки.
- Оплачені замовлення можна підтвердити у форматі переписки через месенджери або у чаті покупця.
Дзвінок потрібен хоча б для того, щоб впевнитись, що клієнт вказав правильно свій номер телефону.
3. Менеджер має бути впевненим, що клієнт вказав правильно (окрім номера телефону):
- модель пристрою (за потреби, менеджер може попросити скріншот з налаштування пристрою, або фото коробки, щоб полегшити клієнту вибір і унеможливити помилку в моделі пристрою, щоб при отриманні все підійшло на 100%);
- правильні дані для доставки.
4. Також менеджер перевіряє, чи досягла людина віку, з якого може укладати цивільно-правові угоди. Уточнює, чи задовольняють клієнта характеристики товару, озвучує вартість доставки та інших послуг логістичної компанії, а також приблизні терміни доставки.
5. У разі, якщо спосіб оплати вибрано "передоплату", то належним способом підтвердження вважається підтвердження замовлення менеджером і отримана оплата за замовлення до 15:00 поточного дня.
Способи оплати замовлення в інтернет-магазині
- Передоплата за реквізитами ФОП
- Оплата при отриманні "Нова Пошта"
- Оплата при отриманні "УкрПошта"
Як правильно здійснити оплату за реквізитами, дивіться детальну інструкцію у нашій статті.
Оплата при отриманні передбачає собою накладний платіж, який здійснюється на поштовому відділенні. Зверніть увагу, комісія за накладений платіж сплачується клієнтом. Комісія на Новій пошті складає 20 грн + 2% від оціночної вартості замовлення. На Укрпошті – 10 грн + 2% від оціночної вартості замовлення.